Nu blir det långhelg!

ANNELIIIIIII JAG HADE JEANS PÅ MIG I SKOLAN IDAG! Hehe, just sayin'. Fast det var bara en lektion. Och dessa jeans åkte inte ner, men gick knappt igen, som inte är så bra heller. Jag måste komma i form.
Idag blev det inget plugg efter min mattelektion, jag låg bänkad framför tvn istället. Sen åkte jag till stallet och hoppade studs på Jasmine, gick rätt bra, och sen promenixade jag hem. Jag tycker det är rätt skönt att promenera, det är rätt härligt att ta en promenad i mörkret. Vissa tycker det är läskigt, men det gör inte jag, eller inte där jag bor. Om jag var i typ jakan skulle jag nog det. Hehe. No offence jakanpeople.
Åh, imorgon har jag studiedag! Jag har utvecklingssamtal 12 och tänkte träna innan det, men sen får jag se vad jag hittar på. Vad ska alla andra göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha FUCK YOU xD Nej skoja bara men jag tycker det är läskigare att gå där hos dig med jehovas och allt det xD Så länge man inte går ner i centrum freda och lördag nätter så är det inte läskigt i Jakan xD Men det kanske är för att jag är uppväxt här och du där xD

2011-02-17 @ 20:56:33
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Anneli

OFTA ATT JAG MISSADE NÄR DU HADE JEANS PÅ DIG LINNEA.

2011-02-18 @ 21:04:25
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0