I don't wanna let you go.

I andra familjer, om någon som hade min garderob, skulle säga "mamma jag har köpt en tröja", så skulle nog svaret bli "en till?! du har ju redan så många..". Men vet ni vad mamma sa? "Jaha, vad kul!" Jag blev lite förvånad själv faktiskt. Det är en t-shirt/tunika, gammelrosa med svarta ränder och lös i modellen, 49:- på cubus. Tyckte att jag kunde slå till, tunikor kan man inte få för många utav. Jag funderade på att köpa en svart poncho på H&M, rätt fin och på halva priset, MEN då "måste" jag köpa för 150:- mer för att få lite extra rabatt. Och jag hade inte så mycket tid att leta upp mer saker att köpa, för jag skulle till stallet. Och ridningen gick braa, galopperade bommar och så på Jasmine.
OMG. Jag skulle kanske ha träffat Malin imorgon, men nu blir det inte så, men.. vi sågs senast i oktober/november typ! Om vi inte har tänkt fel nu. Var det så länge sen jag hade min blandade filmkväll?! Jag hade en liten person på g då nämligen, och nu undrade hon hur det gick.. Liiite efter haha!
Snart är det looooooov! "Barnkalas" och herrgårdsövernattning är det enda jag har bokat in, vad har ni för roliga planer?
Hm.. Jag undrar vad jag ska göra imorgon. Jag vill bara ha en chillkväll så jag inte är helt slut på lördag, myskväll? Fast ingen överätning av godis, min mage planerar att inte vara uppsvälld på lördag. Kanske bio?
Nu, eller snart, ska jag kolla på Kick-Ass!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja usch och fy, det var verligen längesen... :(



Är borta nu i veckan men sen får vi se till att ses snart!

2011-03-01 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0