Hur kan du säga så utan att veta?

Igår hade jag och Jojjo myspys, och det var underbart. No stress. Vi såg "Snabba cash" (bättre än vad jag har hört faktiskt, fast vi ängde inte riktigt med i slutet pga prat) och "Remember me". Jag har alltid trott att folk gillar "Remember me" för att Robert Pattinson är med, men den var faktiskt bra. Sorglig dock, men ändå lite på ett bra sätt. Jag tycker det är intressant när filmer handlar om saker som man upplevt, eller är inspelade i Stockholm, det är enklare att relatera när man är "nära".
Anyway, jag sov hos Jojjo och idag kom Aastin dit och sen åkte vi och köpte hårfärg och så färgade jag Jojjos hår. Inget ovanligt alltså haha. Den här gången såg färgen väldigt orange ut när man hade i den. Förresten, om man har lite hår och bara använder halva färgen, så kan man blanda ihop den i en mugg och använda en pensel för applicering, jättesmart! Eller så gjorde vi idag i alla fall, eftersom vi inte hittade någon flaska att hälla i resterande färg i, men det funkade bättre än när man använder medföljande flaska tycker jag.

Nu är det så att Anneli har skrivit en (otroligt seriös) låt. And I love it, så jag lägger upp den här:
Hey little bitch
I am rich

Do you have some hash (uttalas: hääääsh. inte svengelska. säger vi.)
I have some cash
Come here little motherfucker
you are my little dicksucker
I'm gonna fuck you hard
My father has a creditcard
I'm gonna fuck you
My name is Lou
Hey sluttygirl do you wanna see my car
It's my little star

You're not
but you are hot
I am a badguy
so I can't work for FBI
I know you love me
Let's go to the sea
Oh no you're a slut
let's go to pizza hut.


Den har allt. Don't you think?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du hade rätt på allt annat ;)



Min mobil har inget batteri och jag orkar inte leta efter laddaren, ifall att du har smsat mig.



NOOOO, LINNEA! Lägg upp den riktiga versionen! Den omgjorda! Det är fett mycket fel i den där :( alla dina bloggläsare kommer ju att tro att jag suger på engelska!

2011-02-05 @ 22:57:56
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0