Plans..

Det är inte så ofta jag kollar på min blogg, hur den ser ut när ni läser den alltså. Men nu har jag gjort det, OCH då insåg jag en sak.. Jag behöver en ny header! En som inte är lite vintrig, för nu vill vi ha VÅR ju (alla utom Anneli, men hon har ingen header alls hehe..), right? Så, håll ut, det kommer när jag hittat en passande bild.

Imorgon börjar jag klockan nio. Skönt! Idag började jag kvart över åtta och inte halv nio, men sett från den ljusa sidan så hade jag varit i tid ifall vi hade börjat halv, som förra terminen. Jag har inte lärt mig vårat nya schema än. Imorgon slutar jag 14.10 i alla fall, och då drar jag och Anneli till Vällingby och checkar in alla chicka butiker (eller inte..), sen blir det träning och hem till Jojjo! (måndagsmys.. på en onsdag!)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag skulle faktiskt ha en header om det gick att klistra in en...

2011-02-09 @ 21:47:57
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0