Vilken del av nej är det du inte förstår?

Då var det fredag igen. Skönt! Fast lite stressigt, för jag vet inte riktigt vad som händer i helgen, och ja, jag tror att jag är stressad hela tiden faktiskt. Jag kan inte ta det lugnt.
Idag har jag tränat och träffat Amanda en snabbis. Ikväll ska jag troligtvis träffa Jojjo och sen får vi se vad som händer.. Vad ska ni göra ikväll/i helgen?
När jag väl bestämt mig för att jag gillar/ogillar något så brukar jag hålla kvar vid den åsikten har jag märkt. Till exempel låtar och artister som jag gillade när jag var liten eller för några år sedan, bland andra Back street boys, 3 doors down (!!), P!nk, och några andra.. Även om jag inte alltid lyssnar på dem så gillar jag i princip alltid deras musik när jag väl gör det. Fast det finns undantag som Abba, Carola och Tokio Hotel (oj oj, den tiden..) som inte precis ligger på toplistan längre. En annan sak är typ DIF och AIK. Jag har aldrig varit något fan av någon sport som de spelar, men alltid gillat djurgårn mer. Varför? Ärligt talat tror jag det är AIKares ofta lite kaxigare attityd. Av någon anledning brukar AIK-supportrar vara "tuffare" och stökigare än andra. Eller det är min åsikt i alla fall. Hehe, jag har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Carolaaa :D haha. Ja då är vi två som inte vet vad som händer i helgen xD <3

2011-02-04 @ 20:34:38
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Klart du får lägga upp den på din blogg ;) den är ju bäst!

2011-02-05 @ 14:56:37
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Nei! Sweeny Todd!

2011-02-05 @ 17:05:00
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0