Wasting my time.

Vad tråkiga ni är som inte kommenterar! Jag vet att ni läser. Min statistik är rätt ↑. (Det är en uppåtpil, okej?)
Det tog rätt lång tid att skriva min kemisammanfattning, men nu är den gjord i alla fall. Fast jag har inte orkat räkna övningsuppgifter, hehe. Nu är det dags att skriva min engelskamonolog som jag inte är särskilt excited över eftersom man ska läsa upp den för klassen..

Förutom att plugga och leka runt på datorn så har jag faktiskt gjort en liten ansiktsbehandling på mig själv; tvättat och ångat ansiktet, klämt finnar, lagt ansiktsmask med peeling och smörjt in med diverse krämer, känner mig riktigt fräsh! Eller bara i ansiktet, har mjukiskläder på mig och det känner jag mig alltid lite säckig av. Av någon anledning tar jag alltid väldigt bekväma men inte särskilt snygga kläder när jag är hemma, gör ni också så? Lite som att det skulle vara en anledning att klä sig fult för att man är hemma, vilket man inte behöver göra. Leggins är ju också rätt bekvämt liksom?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Förstår inte varför man ska klä sig fint när man är hemma... Och jag har alltid myskläder på mig, jag försäker bara undvika speglar.

2011-02-13 @ 18:40:53
Postat av: Anneli

Jag har alltid jättefina kläder hemma. Klänningar, högklackat, du skulle bara se mig. Jag är så vacker.

2011-02-13 @ 19:15:54
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha jag går alltid i mjukisar hemma. Det första jag gör när jag kommer hem är att hoppa i mina mjukisbyxor och ett linne eller stor t-shirt haha.

2011-02-13 @ 20:30:19
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0