Why haven't I heard from you?

Jag har lust att fota någon dag på lovet. Typ lite coola porträttbilder, outside of course. Någon/några som är intresserad? Jojjo har nämligen foto, och jag har hjälpt henne sitta och redigera lite coola bilder idag; tre snygga killar och en färgglad grafittivägg i bakgrunden, man blir lite inspirerad!
Förutom att lalla hos Jojjo så var jag en sväng förbi Vällingby och hittade mig en foundation på extrapris; Maybelline 24h stay. Jag kände att jag ville ha en foundation som inte fick mig och min bleka vinterhy se ut som en fjortis, så jag köpte den ljusaste färgen som fanns, men jag tror den blir bra.
Idag hade vi presentationerna av engelskamonologerna. Jag tror det gick rätt bra faktiskt, kollade inte ner på pappret en enda gång vad jag vet! Men, ni skulle ha sett Patrics presentation, verkligen awesome. Han hade spelat in sina "tankar" och sen stod han och låtsades hålla en helt oförbered presentation (och det inspelade kommenterade det han sa, typ "Oh no, why did I say that? That's not true. And what kind of fabric is my underwear today, they feel a little itchy.. I wonder if girls have that problem too..?"). Haha, riktigt impressive var den!
Jag har träningsverk i armarna. Det är rätt skönt faktiskt. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0