You love me but you don't know who I am.

Tränat. Dragspelat. Ätit. Handlat. Bakat. Telefonerat. Bara städa kvar på checklistan, fast det kanske jag hinner imorgon på morgonen, börjar ju elva. Imorogn är det tjejmiddag, och då vill man ju ha det lite fint. Eller så kanske jag inte har dammsugit på en månad, kan vara både och.
Alltså, störigt sätt att börja ett telefonsamtal eller vad?
"tjaaa"
"hej"
"det är jag assååå"
"aa jag hör det"
"aa det är jaaag asså, är det duuu eller?"
"aa det är jag"
"naaajs"
WTF? Och ni kan nog gissa vilken som är jag..

Eves reaktion: "Haha, han är ju nästan dummare än du. NÄSTAN."
Jag: "Jag tar det som en komplimang." *tänker att jag är smartare än honom då, men kommer sen på att det är tvärtom och förklarar..*
Eve: "Du gjorde dig precis dummare."

Jag har börjat använda mitt headset förresten, känner mig fett skillad och proffsig när jag springer runt i den.

Kommentarer
Postat av: Elin

Varför blir jag inte förvånad? xD <3

2011-02-03 @ 23:51:54
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0