Allt går inte som man vill..

Eeh.. Imorgon tänkte jag sova ut, för en gångs skull, eftersom jag börjar 10.50. Men sen kom jag på att nej, det kan jag inte göra, för jag har mitt fysikprov 8.30! Och det kommer gå helt åt skogen. Jag orkar bara inte plugga. Har väl försökt mig på sisådär tio tal och bara klarat av två.. Men jag kan väl vad jag kan, lyckas jag inte höja mig är jag inte tillräckligt bra. Fast jag vet att jag skulle kunna, om jag orkade, men det gör jag inte. Det är lite som Fredrik säger, "Alla kan göra en backflip på skidor bara de vågar", förutom att jag inte tror på det påståendet.
Usch, min vara nyttig-idé fungerade inte så bra. Jag har tränat: 0 gånger denna vecka. Ätit choklad: alla dagar den här veckan. Funderar seriöst på att börja med proteingrejen igen..
Imorgon är det ridning, det ska bli kul. Fast jag har lite träningsvärk i låren nu, av någon okänd anledning. Kanske brist av träning? De känns väldigt fläskiga också. Livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0