And I love you dear I swear, but I'm not a perfect person.

Mamma tycker att jag ska vända tillbaka dygnet, så nu är det läggdags. Fast jag har inte vänt på dygnet, jag har bara reducerat min sömn.
En sak som jag har väldigt svårt för är människor som ger falska förhoppningar. Man blir bara besviken och känner sig lurad. Man ska inte säga saker som man inte planerar att hålla.
Åh, jag är rätt taggad nu. Bara lite momentant. Imorgon börjar da bantning, typ. Seriöst den här gången. Och jag har värsta grejen på g. Och min stackars lilla kompis som ska bli utsatt anar nog ingenting. Det kommer bli super om det fortsätter såhär iallafall. Och jag har en annan grej på g, som kommer bli helt awesome om det funkar. But that's not up to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0