Att tänka är jobbigt, att inte tänka är jobbigare.

Hello my little darlings. Idag har mitt ansikte blivit tvättat, ångat, klämt, inmaskat, åter igen tvättat och insmörjt. Smärta och njutning på samma gång. Ibland andninssvårigheter (ånga och väldigt stark ansiktsmask).
Jag har tränat idag. Bra start på veckan! Fast damn, handduken ligger kvar i väskan.. men kom ju hem rätt nyligen så det kanske inte gör så stor skillnad. Jag plockar ur den snart.
Imorgon har jag beep-test, och hur kul är inte det? Bara springa fram och tillbaka tills man inte orkar längre, jag tror faktiskt inte att jag gjort något roligare! Aja, gick ju hyffsat bra förra gången, man kan ju alltid hoppas.
Nu har den där uppgiften, som jag fasat för sedan nian, kommit. Jag ska leda en idrottslektion. Fast inte själv, ska nog göra det tillsammans med Angelika, men hon har lite scenskräck eller vad man ska säga så behöver vara rätt säker när jag står där. Förslag på lektion? Idéer hittills: hinderbana, catch the flag, andra lekar..
Juste! Det är ju Rommedagen på onsdag, fast jag ska inte åka. Vet ni vad det finns för andra alternativ? Data, film, foto, bowling, historiepromenad och fotbolls-/bandyturnering. Hehe, hurtig skola? Jag ville ha foto, men tråkmånsen Anneli valde data så det gjorde jag också. Så jag ska sitta två timmar i en datasal och göra precis vad jag vill. Nödvändigt? Jag slutar iallafall klockan elva, så om någon vill hitta på något är det bara att säga till! Jag är lite sugen på att gå på bio, det var länge sen.

Kommentarer
Postat av: nina

Svar: tacktack!

2011-01-25 @ 17:21:33
URL: http://passionista.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag kan manipulera dig, nananana.

2011-01-26 @ 19:00:06
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0