He seems so.. but then, who doesn't?

Veet ni vad jag kom på idag? Jag glömde tyskaböckerna i skolan! Och jag har tyskaläxa till första lektionen imorgon.. typiskt.
Förutom att ha gjort den tragiska upptäckten så har jag pysslat lite och tagit en promenad vid Kaananbadet. Det är snö och is där såhär års, svårt att tro. Jag gillar Kaanan. Sommaren 2010 alltså, det finns många minnen därifrån. Lycka.

Jag har kollat på gamla bilder (från innan vi började använda digitalkamera), och upptäckte två saker. 1, jag såg ut som en liten anorexiapinne jämfört med vissa andra. Och då tyckte jag ändå att jag var tjock. 2, mitt hår var inte ner till midjan, det låg på mina lår när jag satt ner! Jag saknar långt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0