I said that it doesn't hurt anymore, now I know I was wrong.

Usch, nu har jag ätit alldeles för mycket.. Blev några kvällsmackor och så, men men.
Vet ni hur mycket träningsvärk jag har? Troligtvis inte, för det vet inte jag heller. Alltså, den känns inte så mycket, men jag kan knappt gå. Mina ljumskar är så stela så jag bara kan ta jättesmå steg.
Eftersom hälften av mina kompisar är sjuka just nu och den är hälften verkade vara upptagna ikväll så blev det hemmakväll. Men det kan ju vara trevligt ibland också, fast jag känner mig lite dålig när jag knappt gått utanför huset sen jag kom hem imorse. Får se om jag kan ragga upp någon frisk människa att umgås med mig på dagen imorgon innan gästerna kommer. De flesta brukar inte vara så morgonpigga tyvärr.
Jag måste boka Romme imorgon. Jobbigt. Jag vill åka dit men vet inte vem jag ska åka med, de flesta åker ju svarta backar och det gör inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0