I'm happy as long as you're not. Awful? Indeed.

Idag vaknade jag med känslan att allt gått åt helvete. Och att allt kommer fortsätta göra det. Så humöret har väl inte varit på topp, har lyckats överreagera och låta det gå ut över Jojjo, men om man bara kan kommunicera så löser det sig lika snabbt. Fast känslan har legat kvar rätt länge. Jag fick inte veta vad jag fått på matten heller eftersom han inte hann med mig. Damn. Det positiva är att jag bara hade skola 10-12, fick MVG i biologi A och snart ska träffa Anneli. Och så har jag gjort 100 sit ups, planerar 400 till innan jag sticker och har gjort en träningslista på spotify. KABAM.
HAHAHA, Burger Kings reklam på spotify alltså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0