I'm not a perfect person.

Dagen efter-depp är jobbigt. Och jag har ingen lust att gå och lägga mig, men det ska jag väl göra. Damn. Gårdagens smink sitter fortfarande utkladdat i fejjan. Fast något reducerat, jag ser inte ut som en översminkad fjortis längre. (Så kan det gå när man sminkar sig på tunnelbanan..). Tummen upp.
Aaw, nu blev jag lite glad. Sunna lämnade små meddelanden i mitt block. Mitt fuckfuckelifuckfuckfuck-block, för de som vet? Det är mitt allmänna "lämna meddelanden"-block. Alla är välkomna att skriva. Tyvärr är det uppdelat i ett antal delar nu, men då blir det ju lite mer spännande, man får leta i alla delar.
Imorgon ska jag till Nora och träffa da alholmgirls. Asparty. Fast det finns ett antal timmar där innan utan planer. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0