Klart jag är ute efter sex.. ibland är jag till och med ute efter midnatt!

Första skoldagen var inte riktigt som jag tänkt mig. Mamma hade rätt, jag behövde sova mer. Vi kommer inte få våra nya scheman på ett tag verkar det som, eftersom våran schemaläggare fick en stroke. Jag behövde sitta kvar i skolan ända till fyra för att lyssna på en föreläsning om Zorn (konstnär), eftersom vi ska på en utställning med hans tavlor på torsdag. Klockan tre. Och vanliga lektioner innan. Tack? Och hej då ridningen klockan fem. Kabam.
Nu fick jag lust att ta tag i allt - fixa körkortstillstånd, boka in sjukgymnasten (som känns mer och mer behövlig), beställa gardasil och ta hål i öronen (bättre sent än aldrig..). Men jag behöver kolla synen och veta mitt schema för att kunna checka av de två första. Får se hur jag gör med resten. Jaja.
Förresten, någon som vet en lokal man kan hyra för en inte allt för dyr peng? Skulle va nice.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Tack men jag tror inte det behövs nu iallfall :)

2011-01-11 @ 21:29:59
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Anneli

Linnea, nu ska vi inte ljuga. Jag tror inte att du är ute efter sex, OCH VERKLIGEN INTE efter midnatt! Don't try to fool me girl!



Vi kommer aldrig att få ett nytt schema. Varför hyr dom inte in en schemaläggare? Man återhämtar sig inte från stroke i första taget liksom. Tror jag :p

2011-01-11 @ 21:52:48
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0