Lite på gränsen till hyper sådär,

Idag är en bra dag! Den började med tårar men fortsatte med skratt, och mer skratt kommer det nog bli. Eftersom ingen lärare kom så åkte jag från skolan och gymmade istället. Sen var det hem och äta, storstäda burarna i 1½ timme (!!) och nu har jag börjat städa mitt rum. Julpyntet och klädhögarna är borta. Snart ska jag in till stan och kolla på "Easy A" med Linnéa, har hört att den ska vara bra! Jag känner mig verkligen på g idag, trots att jag stod och skopade, skrapade, bärde och fönade (hahaha, sant dock.) bajs i 1½ timme så kändes livet udnerbart. Solen sken, alla var glada. Eller, jag och Biggles var glada, and that was all that mattered. Sen är det alltid kul när folk hör av sig också, även de som inte har något vettigt att säga. Jag blir glad helt enkelt, av allt. Min kropp börjar dock känna sig lite sliten efter att ha tränat, gått, burit och arbetat nästan hela dagen. Meen, I like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0