My hand hurts..

Idag trodde jag att jag hade matte, men det hade jag inte! Lämnade in matte c-boken och hämtade ut matte d-boken iallafall, så helt onödigt var det inte att åka till skolan. Sen åkte jag till vällingby, köpte ansikts- och ögonkräm och gymmade.
Vet ni, jag vet inte om jag halkat omkull på hela vintern! Nu är den nollan spräckt. Kaninhagen är ganska hal upptäckte jag, men det är kanske inte så konstigt när det är ojämn is? Jag halkade åt sidan sådär ordentligt så det känns som att man flyger liten, slog i armen på hörnet på Rufsans gamla bur, landade på knäet och skrapade upp händerna. Men blod är ju mysigt.
Jag har blivit jätteduktig på att laga mat ååt mig själv, inte bara nudlar och snabbmat, utan bra mat. Den här veckan har jag bland annat gjort lax i ugn, kikärtsbiffar från grunden, och kyckling med grönsaker. Och det är när jag ska äta ensam. Som typ nu. Jag tillagade kyckling och fixade morötter, tomat och mozzarella. Yummie!

Det ser oerhört gott ut. Jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beautiful cooking.

2011-01-14 @ 15:20:54
Postat av: Linnéa

Mums!

Sv: Tack hoppas jag klarade det annars har jag ig i matte B och då skäms jag för mycket! vg och mvg i typ allt och ig i matte skulle suga sönder.

2011-01-14 @ 17:10:41
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0