"Om man blundar ser man ingenting!"

Min mobil tyckte idag att den inte behövde någon telefonoperatör, så det var lite svårt att ringa och smsa. Så jag kunde inte möta Anneli som vi tänkt. Jag fick gå hem till henne från Åkermyntan istället, vilket tog rätt lång tid eftersom jag inte kom ihåg vägen. Men men, what to do? Fysikpluggningen gick det väl sådär med. Jag tror att jag gjorde fyra tal kanske, det är ju ändå något. Sen stekte vi flottiga pannkakor i olja och kollade på tv. Jag älskar att vara hemma hos folk som har fler kanaler än mig. Det finns så många roliga tv-program, som egentligen är rätt kassa men underhållande.
Alltså, folk som känner som tvugna att skriva "chubby" men inte ens kan stå för vilka de är är det bara synd om. När man bara måste försöka trycka ned nån för att må bättre själv. Jag vet att jag inte är smal, jag har inte sagt det heller, men jag tar inte åt mig av sånt. Visst brukar jag trycka ned andra människor själv, men inte så att någon kan bli sårad. Ni ska bara höra mina och Annelis fördomar om tjockisar när vi kollar på tv haha! Tänkte bara säga det. Det är fegt och idiotiskt och bara dumt om man inte kan stå för det. Jag står åtminstone för vad jag säger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det egentligen som måste trycka ner andra för att må bättre själv? Hmm..

2011-01-13 @ 13:02:00
Postat av: Anneli

Nu tryckte vi faktiskt inte ned någon, vi undrade bara hur en människa kunde vara smällfet vid 10 års ålder och inte tycka om hamburgare :p jag har liksom alltid trott att det var donken som låg bakom all fetma.

2011-01-13 @ 20:21:30
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0