On the run..

Igår träffade jag Eve.. Som hade glömt bort mig.. IGEN. Hahaha, tur att hon kunde få skjuts. Vi segade oss på food court i Vällingby och åkte in till stan en snabbis. Sen åkte jag till Jojjo, färgade hennes hår och hade myskväll.
Idag var jag med Jojjo men kom hem rätt nyligen. Då möttes jag av en pappa som vände upp och ned på mitt rum för att sätta in en box till tvn. Att ha ett antal förlängningssladdar liggandes som inte är kopplade till något alls är tydligen copyright mig. Nu fick jag dom ur vägen iallafall.
Nu ska jag ut med Isa och sen blir det nog till att träffa Hanna. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: det gick inte att gå in på din blogg över huvudtaget. Men nu går det att gå in på bloggen och förhoppningsvis kommentera också xD

2011-01-04 @ 10:31:31
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0