Pierced my ears.

Då har man ett par örhängen i öronen. Blev bara vanliga ("diamant"-)pluppar. Det gjorde inte så ont faktiskt, helt okej. Gör mest ont efteråt och liksom dunkar i öronen, fast det vet nog de flesta redan, det är bara jag som är efter. Men, typ fem minuter senare när jag stod och skulle betala och så så började det kännas som när man rest sig upp för fort. Jag blev lite yr, det brusade i öronen och allt var lika spräckligt som bilden på en dålig tv-kanal. Men äh tänkte jag, känns ju fånigt att säga något. Men sen insåg att jag nog inte en skulle kunna gå ut därifrån, allt kändes overkligt och jag såg mer färgfläckar än henne jag pratade med. Så då fick jag sitta ned med huvudet mellan benen tills det var bra igen. Lite scary, allt var så overkligt och utom kontroll.
Men nu ska mamma ha tjejmiddag, så jag ska äta. Jag har till och med fått en egen paj - en paj utan kanter. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ohå, du har skaffat blingbling :)

like like.

själv hölla jag på att svimma när jag var påväg till frissan och skulle ta hål i öronen, slutade med att jag hoppade över det och här sitter jag hållös. Men Men I survive. Friskt vågat Linnea :)

2011-01-18 @ 21:30:23
Postat av: Anneli

Oj, vad läskigt på slutet :o

2011-01-18 @ 22:17:37
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0