Planen gick i kras.

Ehehe, kvällen blev inte riktigt som planerat. Men men, drog runt med Eve, Vincent, Fabian och Alle i stan i några timmar iallafall, så något har jag ju gjort. Jag älskar att man kan smsa selecta-automater. De har liksom alltid öppet, finns på i princip varje tunnelbanestation och pengar på mobilen har jag alltid, mer än jag behöver. (så går det om man konstant har comviq kompis och nästan enbart har kompisar med comviq). Imorgon är det tjejmiddag hos Linda eftersom hon fyllde tjugo för några veckor sedan. Trevligt trevligt! Jag måste bara hitta en present till tösen. Jag har en halv present, kan man säga.
Förresten köpte jag en svart munktröja idag. En såndär riktigt basic från H&M. Det var clubdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0