Planeraren.

Igår var det ju filmkväll hos Linnéa! Eve och Eira var också där, trevligt nog. Vi såg "The back up plan", "Dear John" och spelade twister. Jag vann. Alla gånger. Hehe. Sen åt vi massa goda saker också (förlåt Linnéa för att din ischoklad är typ slut.. Men den var ovanligt god, okey?).
När vi skulle hyra film..
Eve eller Linnéa: "Hmm.. vad ska vi hyra?"
Jag: "Jag har faktiskt en lista på filmer jag vill se med mig.."
Hahaha, planeraren eller vad? Fast det var faktiskt inte tänkt till filmkvällen, men jag tyckte mina filmval var rätt bra iallafall. Väldigt bra faktiskt, kan rekommendera både "The back up plan" och "Dear John". Den sistnämnda är lite sorgligare, men båda är väldigt fina. Och "The back up plan" är väldigt rolig också.
Ehm.. japp. Jag har inga planer för ikväll än, vi får se vad som dyker upp.

Jag vet att ni vill ha bilder.. meen jag har inte fotat på ett tag såå.. ni får en egobild från igår.
Haha, Eve märker när jag är på bra humör: "Du skickade smilys i smsen, vad fan har hänt?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0