Smärta är oundvikligt, lidande är frivilligt.

Vet ni, Hanna har körkort. Så hon skjutsade hem mig igår. Det är inte ofta man åker bil utan en "vuxen". Härligt.
Just nu förolämpar jag Eve via sms. Som vanligt alltså. Finns det någon dag som jag inte förolämpar någon blir jag förvånad. Vad hemskt egentligen. Jag förolämpade Eira imorse (Eve var ju inte vaken liksom..), men det var hennes fel. Hon sa inte åt vilket håll jag skulle ta bussen så jag åkte fel, och sen tappade jag bort mig och hittade ingen busshållplats åt rätt håll. Men det löste sig! Sen kom jag hem till Eira iallafall, hade lite trevligt, åkte pulka, åt (hehe, jag får inte alls gratis bullar och grejer från caféet när jag är där..) och tog en snabbis till stan. Jag köpte Maybelline Affinitone powder, någon som vet om det är bra? Eller, det lär ju visa sig, nu när jag har det. Jag gillar den foundationen iallafall.

Nu borde jag städa. Snart. Väldigt snart. Imorgon kommer min lilla schweizernöt hem igen! Då ska jag nog sova på fönsterbrädan, det brukar bli så.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är visst bra att sova ibland.

2011-01-04 @ 16:54:38
Postat av: Anneli

Jag vet inte om den där pudern är bra.

2011-01-04 @ 17:51:49
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0