"Ta inte i så hårt, då får du inte upp den sen."

Nu är jag hemma från Norahora, vars nyårslöfte var att "bli mer fittig" (seriöst så är det seriöst.). Haha! Vi ska även starta en bordell på Lindas tomt på landet (utan Lindas tillåtelse dock, vi sätter bara upp lite lappar och så får hon sig en överraskning..) och ta över hela Mälaren som "Mälarhororna AB". Jag har med andra ord flummat rätt mycket med Karin, Nora, Linda och Sofia. Det roliga är att Noras föräldrar har lite samma humor, de tyckte att vi hade en bra affärsidé. Jag älskar mina alhomstjejor, de är helt underbara ♥
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag funderar på att träffa Jojjo. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0