Time to get serious?

JAG FICK MVG I IDROTT! Tänkte bara säga det. Jag var relativt nöjd när jag fick g, stolt när jag fick vg, och nu? Jag blev ganska överraskad kan jag säga. För övrigt har jag börjat läsa Carolina Gynnings självbiografi "Ego girl". Jag gillar henne, okej?
Det blev inga hål i öronen, det blir imorgon istället. Måste bara hitta ett moraliskt stöd att ta med. Istället införskaffades det en kjol, två ramar och en hemlig grej.. Det blidde fika med Anneli och sen gå runt lite med Jojjo och hem till henne och kolla på alla de där betalkanalerna. Hehe. Synd att MTV är borta ur det analoga utbudet. Fast jag har hört att Anneli har det på en tv.. Heeej kompis! Typ.
Nu har mitt nya schema kommit upp. Det ser rätt bra ut förutom 1. idrott efter lunch på måndagar, 2. slutar 16.15 på måndagar, om jag läst rätt. Ääh.

Kommentarer
Postat av: Anneli

HAHAHAHAHAHAHAHAHA NI HAR IDROTT B!!!! HAHAHAHAHAH!! VI SLUTAR INTE 16:15 EN ENDA DAG! hahahaha



jag är snäll, jag vet. men om du vill kolla på mtv här får jag bete mig såhär omoget anser jag ;)

2011-01-18 @ 12:57:36
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0