Tooorsdag.

Jag tror det gick helt okej på kursprovet faktiskt, fast jag har nog gjort fel, för det kändes lite för enkelt. Annars har jag bara haft en lektion idag (matte, of course), kollat på tv och ridit. Theo denna vecka också, fast halva lektionen med stigbyglar. Gick rätt bra.
Nu ska rita klart min Zornbild (skoltävling - och alla som deltar vinner något).
Imorgon är det freeeedag. Längtar. Hoppas bara inte att hon eller någon annan förstör allt. Galet ska det nog bli. Eller bara lite småflum, jag chansar på det ja.

Kommentarer
Postat av: Anneli

EEEH, varför har vi inte fått veta något om den där tävlingen? De tycker att vår klass är så töntig så de låtsas om att den inte finns!

2011-01-21 @ 21:32:13
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0