Torrboll..

Oj. Hoppsan. Ouff. Aj. Knas. Hehe. Wtf?
Ehm.. Idag på idrotten hade vi styrketest och KONTAKTBOLL! Knasig sak alltså, men kul! Man har på sig västar med kardborre på magen och rumpan, och sen ska man fånga bollar på magen och rumpan och passa sina lagkamrater haha.
Jag labbade idag, det gick väl inte så bra.. (om inte lärarens kommentar "ja de här blev ju lite konstiga, ni kan gå och skriva av vad de där fick istället..", är en positiv sak.) Kemi är så mitt ämne. Not.
Sen har dagen rullat på rätt bra; gymmat, promenerat, lagat mat, träffat Jojjo och pratat i telefon. Fast det sistnämnda var lite scary. Hehe. Inte vad jag hade hoppats på..
Jag har börjat tänka på hur min röst låter. Den är relativt svag va? Och lite barnslig/stockholmsk/uppblåst? Lite gullig tror jag.  Eller, so I've heard. Höhö.
Imorgon slutar jag 11.30. Nicenice. Men vad ska jag göra? Förutom att kanske träffa Jojjo innan hon börjar skolan och städa rummet är jag rätt planlös. Sällskapa? (a)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag låter typ asdryg när jag pratar känns det som ibland x)

2011-02-01 @ 15:44:21
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0