Upptaget och underbart.

Jag har haft lite fullt upp senaste dagarna, så ni får det lite kort nu.
Tisdag kväll - filmkväll och övernattning hos Eve, vi låg och kollade på film och pratade till klockan sex då hennes pappa gick upp för att jobba.. Askalas.
Onsdag - träffa Sunna!! Efter ett halvårs väntande så var min sötis äntligen här. På kvällen blev det filmkväll med Elin, Sandra och Jojjo (och Sunna såklart).
Torsdag - mys och fika hos Sara med Alice, Anna, Mimmi, Frida, Emelie, Aila och Bersin, sen träffa Jojjo, Aastin, Nils, Axel, Felix, Emma, Rickard och några andra på kvällen. Najs najs, lite nya grejer hände. Eller, same same but different skulle man väl också kunna säga.
Idag - mobilen dog under natten, vilket var lite jobbigt eftersom jag skulle träffa Sofie på dagen och tog väldigt lång tid att åka hem. Men hem kom jag iallafall, och hit kom Sofie också.
Enda tiden jag har spenderat ensam senaste dagarna har varit vissa bussresor, så, that's the reason why you haven't heard from me.

Jag har kommit fram till två saker senaste tiden. 1, det är jobbigt att sova över hos folk för att ingen är lika morgonpigg som mig. (Fast Eve ville stiga upp tidigt i onsdags, omgomg!) Som idag vaknade jag nio. Och visst, vi gick väl och la oss vid fyra eller något sånt, men sova ända till elva? Det tycker jag är onödigt. Fast jag låtsassov till elva iallafall för att vara snäll. Sen väckte jag Jojjo, hon blev inte superglad dock. Fast jag behövde ju faktiskt låna hennes mobil och komma hem. 2, min överläpp är ganska liten. Den täcker inte ens mina framtänder om jag inte anstränger mig. Fast det kanske är normalt? I don't know.

Ikväll är det Let's Dance. Jag ska kolla. Hemma. Tror jag. Och vet ni vad? Det känns inte dåligt, än iallafall. Jag är rätt trött faktiskt. Huvudvärken och illamåendet har precis släppt. Awesome. Fast först ska jag äta. Jag har inte ätit riktig mat sen i onsdags. Bara frukost igår och idag, och lite fika och annat..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Eve gå upp tidigt du måste skoja med mig xD <3

Sv: Tack :)

2011-01-07 @ 22:00:27
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du har nog inte tagit en ordentlig titt på min överläpp ;) den finns inte!

2011-01-07 @ 22:53:14
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahahah, jag är lika förvånad som du (och Lenny) över att jag ville gå upp tidigt O.o Och ändå så lämnade jag inte huset förrän typ 4...

Det känns konstigt, overkligt och lite jobbigt att skolan börjar imorgon, på måndag... Vill verkligen inte tillbaka dit, till alla människor som nu för tiden inte pratar så mkt med mig mer... Jonas är ju lite sur på mig av nån jävla anledning som jag inte vet.. Aja, det blir nog bra ändå... Hoppas jag.

2011-01-09 @ 03:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0