Egentligen borde jag göra något vettigt, men vem orkar?

Jag gillar boken "Ego girl" som jag började läsa igår. Jag känner igen mig, hur sorgligt det är kan låta. Jag tror faktiskt jag läste 80 sidor igår (!). Det är väldigt mycket för att vara mig, somnade väl först vid halv två kanske.
Hamsterpajpojkar är fina. Och jag vet, det är löjligt, men de gör mig glada. Idag har jag hittat en väldigt rolig pöjk. Länge sen man skrev till folk på det sättet.. Ouff.
Vet ni hur udda det känns när man ser förbi spegeln och ba WTF, blingbling i mitt öra?! Fast det är rätt fint, men man blir lite förvånad!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan vad najs, nu vet man vad du ska få i födelsedagspesent.

2011-01-19 @ 14:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0