Onödigt kvällssnack.

Det är underbart hur mycket finare huden ser ut under ett lager foundation och två lager puder, även sisådär tio timmar senare när allt är lite halvsjaskigt. Det ger en annan lyster liksom, och är lite jämnare än vanligt. Hehe, so what om färgen inte stämmer till 100%, den var faktiskt för ljus för mig i somras..
Klockan börjar bli rätt mycket så jag har väl inte så mycket att säga. Mina händer är nyinsmorda. Mm.. Jag köpte två nya nagellack idag, mörkrött (som jag redan har, men som börjat ta slut eller tjockna) och lila. Finfint, Tag 3 för 2 på Åhlens, värt att svänga förbi kanske? Linda fick det tredje nagellacket kan jag tillägga, om någon tror att jag är så dum att jag bara köper två. Min dumhet har faktiskt en gräns förstår ni. True story. Hon fick några ansiktsmasker också. Jag skulle vilja ha en just nu, man får så härlig känsla efter en ansiktsmask. Men på måndag är det ansiktsbehandling för min del, så alla extragrejer kan få vänta tills dess.
Imorgon ska jag träffa Jojjo. Länge sen sist, känns det som. Nästan en hel vecka sen faktiskt. Kul kul. Eira kan känna sig speciell idag. Hon vet varför.
Juste, kvällen som gått. Det blev middag (tacorullar - supergott!), diabetikervänligt snacks och massa prat. Jag, Nora och Karin var stolta representarnter för Alholmen (haha) och Johanna, Josefine och Jennifer (oj, alla började på j!) representerade resten av Lindas kompisar. Säger vi. Vi avrundade kvällen rätt tidigt (vid halv elva, därav bakade jag när jag kom hem) eftersom Linda var lite trött och haft lugninflammation eller något annat otrevligt i veckan. Men det var kul så länge det varade. Sen träffade jag Egil på vägen hem, surprise surprise liksom.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin HS

Svar: Faktiskt så har jag det :D. Men den är lite borta nu, har en viss förmåga att försvinna så fort :(. Men lite rödare/brunare är jag än innan jag åkte tror jag nog :P

2011-01-23 @ 20:52:55
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Elin HS

Svar: Faktiskt så har jag det :D. Men den är lite borta nu, har en viss förmåga att försvinna så fort :(. Men lite rödare/brunare är jag än innan jag åkte tror jag nog :P <3

2011-01-23 @ 20:53:18
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0