Watching the world in your eyes.

Ibland är det rätt roligt att vara jag. Till exempel när jag är lite korkad, som händer rätt ofta. Jag skrattar rätt mycket åt mig själv faktiskt, även när jag är ensam. Och åt saker som inte ens är roliga, men som jag upptäcker, och sen kommer på att jag borde ha upptäckt för några månader sen. Som den där "är du helt 100 på det?" är reklam för 118 100.. hehe.
Dagens:
Jag: "Asså det är jättejobbigt, min mobil låter inte när jag får sms!"
Daniel: "Kan du inte ändra det då?"
Jag: "Nej men alltså den.. juste den är på ljudlös!"

Filmen var bra, vi skrattade oss igenom halva iallafall! Men usch, om man skulle bli utsatt för en av de där grejerna (tänker inte sabba filmen och säga vad), fan vad dåligt man skulle må då. Helt opersonligfierad. Hehe.
Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0