We will make the impossible possible.

Idag har jag ridit i en timme utan stigbyglar! Alltså, med sadel men med fötterna hängandes fritt. Det var skitkul faktiskt, lite skumpigt och jobbigt i traven dock, eftersom vi skulle rida lätt (upp ner upp ner). Det var extremt jobbigt, jag kunde knappt gå efteråt. Men galoppfattningarna blev superbra, tror aldrig jag gjort så fina fattningar. Red Theo förresten, det var lite läskigt! Man var så nära marken haha (han är kanske 155 cm hög, är van vid 165-175 cm).

Mycket mer finns det inte att säga om dagen. Jag har varit ganska nyttig. Jag fick MVG i matte C. Jao.
Imorgon kommer bli so fucking awesome. Först bara en lektion, sen gymma, träffa Jojjo och Eve, träna Paolo Roberto med dom och senare dra till Emergenza (musiktävling) då Aastins band ska spela. Och sen vet man ju inte vad som händer.

All träning beror förresten på ifall jag har träningsvärk elelr inte, eller snarare hur mycket. Idag gör det ont när jag skrattar. I love it.

Kommentarer
Postat av: Anneli

155 är typ den bästa höjden :p

2011-01-14 @ 10:18:53
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0