What's that thing infront of me?

Beep-testet gick helt okej, fick 9.3. Kom typ sjua i klassen, inte helt fy skam. Inte för att jag håller koll, hehe.
Annars har jag bakat pizza och kollat lite svagt efter sommarjobb, islansresa och försökt övertala mamma att jag ska få åka till Peace & Love. Eller, övertala är fel ord, jag har börjat nämna det. Det lät inte helt lovande dock, så jag tänkte skriva upp några argument för varför jag ska få åka. Hehe, men jag är faktiskt riktigt taggad på P&L.
Imorgon ska jag sitta i en datasal 9-11 och kanske läsa ikapp mig på felsms.com, jag är inte riktigt säker faktiskt. Sen tänkte jag dra till gymmet och träna, hem och duscha och STÄDA! Rufsans bur (den står kvar som hon lämnade den..), Biggles bur (världens svinstia) och mitt rum ska städas, och sen tänkte jag göra om lite på rummet också (typ hej då julpynt, godmorgon tavelramar). Men sen, när det förhoppningsvis är rent och fint, tänkte jag ragga upp någon att umgås med. Kanske bio med Sofia? Om hon är frisk. Hon svarar inte på mobilen den busen. Annars är jag öppen för förslag.

I still remember how soft you were, and my tears reminds me of how much I loved you..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag fick typ 6,8 på beeptestet, och jag tycker att det är rätt bra för att inte kunna andas.

2011-01-26 @ 19:29:24
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0