Why trying to tell myself something when my tears tell a different story?

Idag kollade jag på min mage och tänkte "vad fan har jag gjort?". Usch usch, fy fan. Nej nej, blää. Usch. Äckelpäckel. Blöh. No more sugar for me..
Jag och Jojjo gjorde väl inte sådär överdrivet mycket - en snabbis till Vällingby och sen hem till henne och lägga ansiktsmask och chilla. Sen åkte jag på clinic (hästgrej), som inte var lika överdrivet lång som förra iallafall. Den var ganska bra faktiskt.
Jag har faktiskt gjort min tyskaläxa idag. Jag är nästan lite stolt. Och jo jag fuskade lite, men det är tillåtet.
Min hjärna känns rätt tom just nu. Jag väntar på duschen, men det är två personer innan mig. Sadface.
Imorgon blir det skola --> gymmet --> ansiktsbehandling --> Jojjo --> hem. Hehe, najsnajs.

Vackra_brudar_fer_sure.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Svar: Vi suger inte! Alla lärare älskar oss, ALLA. HÖR DU, ALLA! DU formulerar dig fel i sådana fall när du säger att det är en skoltävling, för man får intrycket av att det är en skoltävling! Du får säga "tävling mellan oss natur-naturare"! Pfff, vem är det som suger?

2011-01-24 @ 16:26:34
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0