Yesterday.

Problemet kom tvåa igår - och gick alltså vidare i tävlingen! Hur grymt som helst. De spelade en ny låt också, den tyckte jag var bäst av alla låtar, och jag hörde ändå hälften av banden. Och jag har hört att de första banden inte var så bra, och det var dem jag missade.
Jaja, efteråt åkte jag och Eve till stan och mötte upp Egil och Vincent, och sen gled vi väl mest runt resten av natten. Kom hem vid halv tio och tog mig en liten powernap, sova ordentligt är överskattat.
Idag hade jag tänkt träffa Jojjo och några andra, men hon svarar inte på mobilen för tillfället så det kan bli lite knepigt. Men det löser sig nog, det brukar det göra.
Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0