I'm starting to miss you guys.

Vi har fått lite insektsproblem här hemma, så det blidde till att hela familjen stannar kvar här över natten, men jag åker nog till landet igen imorgon bitti. Nu har jag tagit min gardasilspruta så är klar med det jag skulle göra här hemma.. Men tydligen var det fekke i Rålis idag och filmkväll med Jojjo och Amanda imorgon eller onsdag, men eftersom min mobil (eller snarare sim-kort) inte funkar för tillfället så är det lite svårt att hålla koll på vad som händer.. Jag viiiiill ju träffa dom men får inte stanna hemma nu.. Och mådde pyton ikväll så kunde ändå inte ha taggat till stan, men men det kommer väl fler tillfällen! Apropå att vara isolerad så blir man det lite på Alholmen.. Att en blev mördad där har jag självklart koll på, skvallret går som aldrig förr på ön och polisavspärrningen sitter fortfarande kvar runt mordhuset, men det här i Norge.. Fy fan vad hemskt, fick läsa på lite nu när jag kom hem.. Hur fan kan man göra nåt sånt?

Under den gågna veckan har jag haft det väldigt trevligt i alla fall. Sebastian har varit på ön, mammas finska kompisar och ANNELIII har varit på besök, mucho skoj! Mest det med Anneli då hihi. Hon gav mig fiina födelsedagspresenter; en "I ♥ shopping"-kopp och "vuxenpoäng"-spelet. Det är rätt kul, fast jag blir bara 7 år när man räknar ut resultatet, men det spelar kanske ingen roll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0