Kissa i kors.

Igår gjorde jag vuxengrejer, som att hämta ut en bankdosa! Jag har fortfarande svårt att fatta att jag är myndig nu.. Det känns lite konstigt.

Senare på kvällen träffade jag Amanda! Med väldigt mycket att prata om, lite mat, dricka, filtar och en engångsgrill begav vi oss til Kaananbadet och hade det myspys. Vi blev våldgästade av 97or, men efter de hade stuckit så hade vi det väldigt kul! Haha, vi flippar alltid så mycket tillsammans.. Vi vågade inte sova där eftersom det kom och gick massa skumma personer hela tiden, så vi spenderade säkert över en timme med att gå hem till mig.. Men tillslut kom vi fram! Eftersom Amanda sov i min bäddsoffa så är rummet lite upp och ner just nu.. Får väl ta och städa lite senare, mår lite sådär just nu + att det är sjuukt varmt ute! Fast jag vet inte om jag orkar gå ut, ska nog duscha först.. Har precis tagit ut min dread (Jojjo gjorde en på mig på P&L), så nu går det att borsta håret igen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0