Look what you did, is this who you wanted me to be?

Nu har vi hämtat lilla Zingo! Han är jättesöt, lite päronformad men det försvinner nog haha. En liten spinkis med en stor kalaskula till mage är han. De bodde jättestort hos uppfödaren (som bodde typ mitt ute i skogen), hon hade ett helt hus med bara kaniner i! Sen åt vi lunch hos Kerstin, Gunnar och Ingrid, trevligt trevligt! Jag trodde det skulle regna hela dagen idag, men nu är det strålande sol så jag vet inte vad jag ska hitta på. Ikväll blir det kanske bio om jag får tag på Eira, men hon svarar sisådär en gång per dag så det är lite svårt.

Kommentarer
Postat av: (o:

Vilka coola öron

2011-07-15 @ 17:43:29
Postat av: Anneli

Haha han ser ju typ ut som Vinter fast med jättestora öron.

2011-07-15 @ 17:55:17
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0