One week in paradise.

Nu är jag hemma igen! Jag har hunnit med rätt mycket på landet; födelsedagsfirande, namnsdagsfirande för Eleonora, piratdag (där samtliga skattjaktsdeltagare förutom Nora kom ut ur snårskogen med blodiga ben.. haha, och mina och Noras roddkunskaper borde vi få en eloge för!), lunch på flytbryggan, cream tea till Morden i Midsomer, filmkvällar och tränat med Nora och Karin ett antal gånger. Vem sa att det inte händer något på landet liksom? Jag har typ mer fullt där ute än här hemma! Sen har jag blivit lite småförkyld också och fick världens typ migränattack klockan fyra på natten för någon dag sen, inte kul! Men annars är allt bra.

Imorgon ska jag till Uppsala och hämta nya kaninen, Zingo heter han! Lite gulligt tycker jag. Sen blir det kanske lunch eller fika hos gudmor & gudfar när vi ändå är där borta. Och på lördag ska jag på krogen! Fast inte med Sofia tyvärr, men med Linda, Anneli och kanske Eira, kul det med! Tyvärr missar jag krök hos Patric, men man kan ju inte få allt! Sen på söndag ska jag ut till landet igen.. jaja, that's all for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0