Skevt mannen.

Ikväll har Elin varit här! Vi kollade på "American pie 2", rolig film! Innan dess insåg jag att pärlplattan jag köpte inte var värmetålig.. hmm, varför gör man den så? Den ser lite skev ut nu.. Och leka med pärlor är lite kul faktiskt, men de är till en present faktiskt. En nu väldigt skev och unik present. Speciell.

Imorgon ska jag upp tiiidigt (typ nio, men jag är så galet trött den här veckan) och packa landet väskan, sen blir det till att rida pållar med Anneli --> bada --> hem eller direkt till landet. Kommer hem på fredag igen för att hämta lilla kaninen och kanske gå på krogen med Sofia också, är taggad som fan! Och innan dess en "nyttig" vecka på Alholmen, kommer bli fika men förhoppningsvis träning med Nora nästan varje dag. Love it!

Puss & hej, leverpastej, kanske hörs imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha pärlplattan :D

2011-07-08 @ 18:57:56
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0