That's all she wrote.

Jag hatar när folk inte svarar på sms. Hatar. Hatar. Hatar. Man vet inte om personen dissar en heller eller bara inte kollar på mobilen. Eller intre har några pengar kvar. Svårt att veta. Nu är det i alla fall så att jag har två eventuella planer för ikväll, men ingen av dem verkar bli av eftersom ingen svarar. Fuck. Vad ska jag göra nu då? Jag orkar inte sitta hemma en dag till. Imorgon drar jag till landet och vill hitta på nåt kul med en hemmamänniska innan jag åker (förutom att jag ska rida och kanske bada med Anneli imorgon!). Annars på dagen har jag degat mig men tillslut orkat cykla till Vällingby och köpt lite olika saker, bland annat presenter till Alholmentjejerna. I år ska jag vara förberedd på deras namnsdagskalas! Vi firar sånt där ute rätt stort, okeeej?

Apropå ridning så fick jag en faktura från stallet idag. Tydligen har de försökt få tag på mig när jag varit borta men inte lyckats.. De tar bort min gamla ridgrupp och ahr nu satt mig i en annan, PÅ FREDAGAR! Jag vill inte rida på fredagar. Även om lektionen slutar 18.15 så vill jag inte rida på fredagar, det blir ju ivägen för vad man ska på helgen. Typ om man ska åka bort eller äta middag med någon, det enda som funkar är att gå ut eller träffas sent.. Men fortfarande, jag vill inte rida på fredagar.

Åh vad negativ jag känner mig. Men mina planer är typ helt kras utan att vara kras och jag orkar bara inte. Fuck.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltså Linnea, om lektionen slutar 18:15 hinner man med fett mycket. Det värsta som händer en är att man blir någon timme sen till någon middag. Annars hinner man med rätt mycket. Sen att jag inte gör någonting på fredagar beror på ren lathet.



Har er grupp bara flyttats eller har de spritt ut er?

2011-07-07 @ 22:06:59
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0