Fest hos Mange.

Nu är jag hemma! Eller jag kom hem igår, men var så sjukt trött och sliten så jag orkade inte skriva något.. Nu är jag lite brunare, lite blåare och lite äldre än innan, jag är 18 faktiskt! Det hände så sjukt mycket sjuka, roliga, knäppa och tragiska saker på peace & love så det går inte att skriva, men trevligt folk, bra musik och lite sömn var det iallafall. Och Kapten Röd eller Håkan Hellström var bäst, kanske för att jag stod väldigt långt fram på båda.

Det var 50 000 pers på P&L i år, sjukt! Sen har jag hört att det var fjorton som blev våldtagna, en knivhuggen och två som dog varav en blev mördad, så onödigt! Alla åker dit för att ha kul, men vissa åker hem med men för livet, eller kanske inte åker hem alls.. Varför ska vissa va sånna idioter och förstöra för?

Jag har fått lite presenter kom jag på! Fick 500 av Kerstin och Gunnar (som va hos oss på midsommar), ett par skitsöta trosor av Jojjo (på min födelsedag t o m, något litet orkade hon släpa med sig!), dataskärm, tangentbord, typ 6 surroundhögtalare, överkast som jag tyvärr ska byta, högtalare till typ ipod och roliga iskubsformar av min familj, jag är nöjd!

Idag sov jag till halv ett (sov i TRETTON TIMMAR, tror seriöst inte jag sovit så länge i HELA mitt liv.. Vilket en del påpekade också..), kollade på OC och sen drog till Vällingby med Jojjo. Typ åååh bussar och åååh shoppa och ååh allt som finns hemma. Fast jag tyckte inte det var så jobbigt med bajamajor och sova i tält faktiskt, inte ens när vi sov två i mitt tält, man får plats i ett pluttällt bara man försöker! Iallafall så köpte jag krokar till örhängen, rött läppstift, trosor och en fiiin bandåbikini! Åh, man blir så glad. Sen kommer man på att det är ens egna pengar men shoppar för men äähhh, det löser sig. Bikinin va finis och passade mig bra, så det är värt det.

Usch vad jag har tjockat på mig senaste veckan. Jag trodde att jag skulle gå ner några kilo eftersom man äter kanske en eller två gånger per dag, men allt man äter är skitmat (typ pommes, pizza, langos, chips, nudlar) och man dricker så sjukt mycket skit så ja.. man blir fet som fan helt enkelt. Inte kul. Och sen åt jag på donken med Jojjo idag. Inte okej. Och tårta, för jag har fyllt år. Tjockiiiis. Jag borde verkligen träna den här veckan och äta mindre, men man är van att dricka så mycket så man kan äta hur mycket som helst istället. Och jag vet inte om jag orkar träna, kanske tar mig till curves imorgon (första gången på några månader?). Nästa vecka börjar min och Noras fit-sommar (observera antalet t:n), och då ska det minsann tränas om inte annat.

Hoppas nån orkat läsa, pusspuss!

ps. Jojjo somnade på en bajamaja. Hahahahahaahaaha. Hehe. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0