Where is my breakfast?

Godmorgon people! Nu funkar min mobil igen som tur är, har kännt mig lite handikappad.. Den var bara ur funktion i ett dygn, men ett helt dygn liksom! Och tydligen precis det dygnet som folk bestämt sig för att försöka få tag på mig, typiskt? Nu har jag fri surf i alla fall, kan behövas ute på Alholmen! Vi har inget internet där, så mobiler is tha shit. Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med frukosten, det är lite ont om ofryst mat här hemma. Har tagit min första dusch på nån vecka också (man badar ju varje dag istället ute på landet), och till och med borstat håret som jag inte gjort sen jag var hemma sist. Landetlivet är härligt, man sunkar ner sig som fan, men nu börjar jag faktiskt sakna mitt något mindre smutsiga liv här hemma. Aja, om två veckor är jag hemma igen, och då kan jag gå tillbaka till mitt vanliga liv. Tills dess ska jag chilla, sälja saker och cupcakes på loppis, gå på Helenas namnsdagsfika/lilla OS, pappas namnsdagsfika, Karins namnsdagsfika och sen förhoppningsvis åka på en camping/båttur till olika öar några dagar med tjejerna.

Den här sommaren har gått alldeles för snabbt, det är mindre än en månad kvar tills skolan börjar! Med de sista deprimerande orden säger jag hej då, ha ett kul liv.


Vi hade photoshoot. Ifall ni undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0