En ny och mysig pläd.

Idag har jag haft en riktig shoppingdag inför P&L! Tält och massa andra bra saker har införskaffats, snart är det dags! Linda var snäll och följde med mig till Rusta (var annars hittar man tält för 99:- liksom?) och träffade Jojjo och Aastin en snabbis för att inhandla lite mer på kvällen. Sen har jag gjort syntest också! 1,0 på båda ögonen, tror det är typ felfritt/normalt? Fast mitt vänstra öga är inte så bra upptäckte jag, bokstäverna var läskigt otydliga, tur att man har bra minne.. hihi. Men jag ser faktiskt jättebra annars, man behöver inte läsa jätteliten text med bara vänster öga när man kör faktiskt.

Vet ni en fördel med långa naglar? Man kan hålla i  varm pizza utan att bränna sig, håller man med naglarna så nuddar inte fingrarna! Jag har bakat pizza idag. Bara för att jag inte orkar diska.

Nu ska jag ut med hunden i regnet, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0