Heaven doesn't seem far away anymore.

Åh vad bra allt känns nu. Jag har mitt liv planerat ända fram tills 4 juli, om nästan två veckor alltså! Och inget mer som ska inhandlas, vad jag vet. Allt löser sig. Och idag fick jag en ny skjorta av mamma, hennes kompis ville inte ha den längre och hon tänkte på mig på direkten! Men den är lite mina färger, eller den är mest röd rättare sagt. Supermysig och ser lite gammal ut, den ska jag ha på P&L! Jag är verkligen taggad nu alltså. Jag har skrivit en packlista, så imorgon ska jag börja välja kläder och packa, åker ju till landet över midsommar så kommer inte ha så mycket tid att packa sen (eftersom bussen går 8.30 från centralen måndag morgon..). Imorgon ska jag även träffa Eve (för att vi inte kommer träffas på minst typ fyra veckor sen?), färga Jojjos hår (färga dreads.. ska bli intressant!) och förhoppningsvis gå på Body combat-passet på gymmet, det var ganska kul nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0