Home but not for long.

Nu är jag hemma igen, blev lite senare än väntat! Det här var nog bästa midsommar hittills, verkligen superkul! Den innehöll allt från dans kring midsommarstång, lekar, hjälpa till med fiskdamm och spela sällskapsspel med våra uppsalagäster till att hänga med fyllon på dansbanan (ja, vi har en sån..) och nattdopp med något påverkade 26-åringar. Haha, jag har en känsla av att nästa år kommer bli ännu mer.. annorlunda. Blev både glatt och negativt (förskräckt?) överraskad av olika personer, en hel del kan hända på ett år! Årets besvikelse var helt klart att de skaffat band (ni vet som man har på idrotten i skolan) för att dela in lagen på fotbollen (innan körde vi tröjor mot topless..), att öst vann var väl inte helt kul heller. Men fan vad härligt det är på landet, vill flytta ut dit redan nu! Men det är två veckor kvar, men lär hitta på rätt roliga saker så det är helt ok att vänta faktiskt.

Nu är i princip allt packat för P&L, tror jag ska ta bussen 7.30 imorgon bitti så ska inte hänga här allt för länge. Jag kommer hem på söndag i alla fall, nås någorlunda på mobilen, och glöm inte att gratta mig på min födelsedag på lördag haha! Nämen, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0