"Killar blir bara fjorton, sen är det bara kroppen som växer."

Igår blev det grillkväll i Kallhäll tillslut. Många nya människor och överraskande nog en del som jag kände igen (eller som kände igen mig, nästan lite läskigt!).

Idag har jag vaxat benen! Eller ja, smalbenen. Det gjorde inte så ont faktiskt men nu är benen lagom prickiga och alla hårstrån följde inte med, lite synd. Och väldigt lång tid tog det och var lite pillrigt. Nja, rakning är nog mer min grej faktiskt.

Ikväll ska jag till Jojjo en sväng, ska snart cykla dit. Imorgon bitti däremot åker jag till landet! Najsnajs. Jag saknar landet rätt mycket, det enda stället som jag känner mig riktigt trygg på.. Åh, snart är jag där igen. Och alla roliga kompisar, förhoppningsvis är de flesta ute. Kanske blir lite Paolo Roberto med Nora och sen hoppa från södra bryggan imorgon förmiddag? I sure hope so. Men jag stannar inte där så länge, på lördag tar jag bussen hem för att gå på Annelis kalas. Sen tror jag, vill jag, stanna hemma söndag-måndag, känns lite onödigt att bussa ut i över en timme för att stanna där i bara 24 h typ, har fått lite roliga erbjudanden här hemma så går nog på det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0