My world's bigger than your problems and it's bigger than me.

För att ha varit helt ledig idag så har jag gjort väldigt mycket! Jag har skrivit klart min uppsats, varit i skolan och lämnat in den och lite böcker och tömt skåpet, köpt sallad på donken (men fick vänta i typ 20 minuter för att de tappade min sallad...), bakat godiscookies till klassmyset imorgon, ridit (red William på ängen, asmysigt!) och varit till stan.. Tanken var att jag skulle hänga på Sofia och några på Bryan Adams konsert på grönan (ni vet "summer of '69"?), men efter att ha köat i en halvtimme och bara ha fem pers kvar till kassan så ba "nä det är fullt ni får inte komma in!". Drygt. Så jävla dålig stil. 1, kan de inte skaffa fler kassor så man slipper köa i en miljon år typ? 2, kan de inte säga till liiite innan att man inte kommer komma in så man slipper stå där i över en halvtimme i onödan? Det suger. Sen behövde jag åka hem via Vällingby eftersom jag lämnat min cykel där, och jag var sååååå nära på att bli av med min nyckel! Jag tog ut min tröja ur väskan, och då följde nyckeln med, precis när jag stod ovanför en avloppsbrunn! Och nyckeln åkte ner!! Men en liten del fastnade på något konstigt sätt så att två centimeter stack upp.. Tur det! Det enda bra med stanresan var att jag fick en komplimang för min rumpa, hahahaha!

Åh nu ska jag sluta lyssna på Bryan Adams, blir bara ledsen för vad jag missar.. (jag kunde inte komma dit tidigare pga ridningen btw..). Nu borde jag tvätta håret, tänkte sova med det i blöta flätor sen så det är lockigt till avslutningen imorgon, tycker det är finare så! Vad tänkte folk ha på sig förresten? Jag har lärt mig att man inte ska se helt fancy ut, det är tydligen bara EKS som håller på med sånt.. Men klänning tänkte jag nog ha i alla fall, vit eller marinblå. Sen blir det somsagt knytisfika med klassen hos Anna och lite senare ska jag åka till landet. Lite tråkigt, för typ ingen ska dit, inte ens min egen bror! Sofia kanske ska dit, hoppas det. Det ska tydligen regna också, då kan jag ju inte ens sola och vindsurfa som jag planerat.. Bläää. Jag tror nästan jag kommer börja gråta faktiskt, så folk får stå ut om jag ringer och är jättedeppig. Fast Tim sa att jag kunde ringa honom, han gillar inte när folk mår dåligt tydligen. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0