Now that it's over you can't hurt me.

Idag har jag bara chillat och ridit. Red barbacka på ängen på Max två, han var hin han! Men det var inte stabilt precis, skumpade runt från sida till sida i traven och försökte klänga mig fast i manen! Men någorlunda gick det ju i alla fall. Var en sväng till Vällingby också och köpte "sommarlovskort" och bokade tid för syntest så jag kan ansöka om körtkortstillstånd, men tydligen måste man ha med sig papper till optikern? Hon sa att man kunde skriva ut det från internet tror jag, men jag hittar inte var i såfall? Så jag kanske måste beställa hem och boka om min tid..

Lite news om planerna för P&L! Vi ska köpa ett 12-mannatält (hahaha, nice eller vaad?) och åka dit en dag tidigare för att ingen annan i vårat camp troligtvis kommer vilja släpa på vårat 14 kg tunga tält. Hehe. Så imorgon ska jag ringa och boka om bussbiljetten, hoppas det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0